Image Alt

maart 2019

Via mijn vader ben ik bij Hans terecht gekomen, hij deed bij Multifit spinnen. De begeleiding van Hans ervaar ik als onwijs goed, ik ben zeer gemotiveerd om naar de sportschool te gaan, ook als ik geen zin heb om te sporten en ik met Hans aan de gang ga is de motivatie weer op een volle 100%. Ik merk aan mezelf dat ik door het sporten veel beter in mijn vel zit en me veel fitter voel. Zelf doe ik aan ijsspeedway en is de ervaring die je vanuit jouw motorsportervaring

Mijn naam is Jessica Derks 43 jaar oud, woonachtig op Wieringen. In 2006 heb ik een ski-ongeluk gehad. Vanaf die dag staat je leven op zijn kop. Niet meer kunnen lopen en rolstoel gebonden zijn. Na 19 operaties aan mijn rechterknie heb ik in 2013 vanwege infecties en complicaties bovenbeen amputatie. Helaas is het lopen met een prothese voor mij niet mogelijk vanwege rug- en heupbeperking hierdoor ben ik volledig rolstoel afhankelijk. In oktober 2015 heb ik borstkanker gekregen. Door de vele chemokuren en bestralingen ben ik zowel long- als hartpatiënt geworden. Hierdoor

Kom in actie en ga de uitdaging met mij aan! Spin zaterdag 6 april 3 uur lang met mij mee, voor een gezond en sportief leven met diabetes t.b.v de Bas van de Goor foundation ( https://www.bvdgf.org ).  Met de opbrengst organiseert de foundation sportieve en educatieve evenementen voor mensen met diabetes. O.a. jeugd sportkampen, gezin's weekenden, en de https://www.nationalediabeteschallenge.nl Deelname kan voor €10 p.u. Deelname 1, 2 of 3 uur is allemaal mogelijk. Een ieder bepaalt zijn eigen sportieve doelstelling!

Donderdag 13 juni 2019 fietst Jessica 21 km de Kaunertaler Gletsjer op, een uitdagende wedstrijd voor rolstoelgebruikers. Om dit te kunnen verwezenlijken is er geld nodig. Steun Jessica om dit doel te bereiken door middel van een financiële bijdrage. Kijk op http://www.jessicaderks.nl voor meer info en om te doneren.

Bij circuittraining voer je meerdere oefeningen achter elkaar uit, met beperkte rusttijd tussen de oefeningen door. Vaak zijn de opeenvolgende oefeningen voor andere spiergroepen, zodat je spiervezels toch de kans hebben om te herstellen. Een groot voordeel van een circuittraining is dat je heel efficiënt met je tijd om gaat, doordat je minder rust neemt. Daarnaast blijft je hartslag constant hoog doordat je in beweging blijft. Je werkt daardoor meer aan je conditie én verbrandt meer calorieën tijdens je krachttraining. Tijden   Schema    

BodyBalance heeft overeenkomsten met Pilates, Yoga en Tai chi. Je controleert jouw ademhaling en bouwt flexibiliteit en kracht op waardoor je je gefocust en in evenwicht voelt. Gecontroleerde ademhaling, concentratie en zorgvuldig gestructureerde series van stretches, bewegingen en houdingen op muziek creëren een holistische workout die het lichaam in een toestand van harmonie en balans brengt. Tijden   Schema    

Tijdens deze effectieve en motiverende groepsles, werk je met behulp van speciale verzwaarde buizen aan een fit en strak lichaam. Door de combinatie van aerobics en spierversterkende oefeningen is Multiburn de ultieme work-out om optimaal calorieën te verbranden. Door het hoge calorieënverbruik is deze les de ideale les voor mensen die een slanker en strakker lichaam willen. Of je nu een beginnende of een gevorderd sporter bent: Multiburn is de effectieve en motiverende groepsles voor iedereen! Tijden   Schema